قیمت مایع سفید کننده ارزان

مایع سفید کننده یکی از بهترین محصولات جهت از بین بردن انواع لکه های سخت میباشد. این محصول کاربرد های فراوانی دارد. در این مقاله علاوه بر معرفی نمودن مایع سفید کننده، به دنبال خرید و قیمت مایع سفید کننده نیز می باشیم. برای آگاهی از قیمت مایع سفید کننده ارزان و همچنین مشاهده لیست قیمت این محصول، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مایع سفید کننده

قیمت مایع سفید کننده
انواع مایع سفید کننده

مایع سفید کننده ارزان

به نظر می‌رسد بیشتر افراد نمی‌دانند مایع سفید کننده به دو دسته تقسیم می شود. این محصول شیمیایی می باشد و به لحاظ مواد تشکیل دهنده به دو نوع مایع سفید کننده کلر دار و سفید کننده غیر کلری تقسیم بندی می شود. سفید کننده بدون کلربه نحوی می باشد که بدون از بین بردن رنگ پارچه از بین بردن لکه ها را دارد. اما این مسئله در رابطه با سفید کننده کلر دار صدق نمی کند و ممکن است رنگ پارچه را تغییر دهد.
هیپوکلریت سدیم یک ماده شیمیایی خطرناک می باشد که مایع سفید کننده کلر دار دارای این محلول می باشد.
مایع سفید کننده بدون کلر دارای ماده پر کربنات سدیم می باشد. این نوع مایع سفید کننده بهترین نوع آن میباشد که سازگار با محیط زیست نیز است.

کاربرد مایع سفید کننده

از مایع سفید کننده در خانه ها و بسیاری از مراکز عمومی استفاده می شود. علت این امر این است که مایع سفیدکننده کاربردی چندگانه دارد و میتواند برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد. از بین بردن لکه لباس ها تنها یکی از کاربردهای این محصول میباشد. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به از بین بردن لکه های سوخته انواع ظروف اشاره کرد. علاوه بر لباس ها و ظروف شستشوی انواع سطوح نیز توسط این محصول صورت میگیرد. به همین علت استفاده از این محصول در خانه ها، بیمارستان ها، هتل‌ها، مدارس، خشکشویی ها و …… صورت می گیرد.
جهت آگاهی از قیمت مایع سفید کننده تنها کافی است به وبسایت مجموعه ستیا صنعت ( یکی از بزرگترین و بهترین مراکز پخش و فروش انواع محصولات بهداشتی) مراجعه نمایید.

قیمت خرید مایع سفید کننده

خرید و قیمت مایع سفید کننده

قیمت نهایی مایع سفید کننده به چندین عامل بستگی دارد. همانطور که گفتیم مایع سفید کننده در دو نوع کلر دار و بدون کلر تولید می شود. همچنین شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که نسبت به تولید این محصول اقدام می نمایند. سایز محصول مورد نظر نیز متفاوت می‌باشد و ممکن است این محصول در سایزهای گوناگون عرضه گردد. بنابراین می‌توان گفت عوامل تعیین کننده در قیمت نهایی محصول عوامل زیر می باشند:
• شرکت و کارخانه تولید کننده مایع سفید کننده یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی یک محصول میباشد. بدیهی است که قیمت شرکتهای مختلف ممکن است اندکی متفاوت باشد و این امر نیز دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد‌.
• نوع مایع سفید کننده نیز از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. مسلماً مایع سفید کننده بدون کلر که با طبیعت نیز سازگار تر میباشد از قیمت بالاتری نسبت به نوع کلردار آن برخوردار می باشد.
• مایع سفیدکننده در سایز های مختلف تولید و توزیع می شود. بنابراین یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصول و سایز مورد نظر می باشد.

فروش مایع سفید کننده

فروش مایع سفید کننده توسط مراکز زیادی در سرتاسر ایران از جمله تهران صورت می‌گیرد. مایع سفید کننده تولید شده توسط کارخانه ها به مراکز پخش و فروش می روند و سپس افرادی که به دنبال خرید عمده این محصول می باشند، به سراغ این مراکز پخش می روند. همه افراد به دنبال خرید محصول با کیفیت با ارزان ترین قیمت می باشند. بنابراین به سراغ مرکز پخشی می‌روند که بتوانند انتظارات آنها را برآورده کند.
مجموعه ستیا صنعت یکی از برترین مراکز پخش و فروش انواع محصولات شوینده و بهداشتی از جمله مایع سفید کننده می باشد. مشتریان گرامی میتوانند جهت مشاهده قیمت مایع سفید کننده تنها به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایند. علاوه بر وب سایت، برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید این محصول امکان تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه وجود دارد.

لیست قیمت انواع مایع سفید کننده

 قیمت مایع سفید کننده

مجموعه ستیا صنعت جهت رفاه حال مشتریان خود، لیست قیمت انواع مایع سفید کننده را در وب سایت خود قرار داده تا مشتریان گرامی به آسانی بتوانند در رابطه با خرید محصول مورد نظر خود تصمیم گیری نمایند.
مجموعه ستیا صنعت بهترین و باکیفیت ترین مایع سفید کننده را با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند‌. هدف اصلی این مجموعه رضایت مشتریان می باشد.

استفاده از مایع سفید کننده

در رابطه با استفاده از مایع سفید کننده باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که این محصول شیمیایی بوده و مواد تشکیل دهنده آن خطرناک می باشد. برای استفاده از مایع سفید کننده و نکات آن باید بدانیم که استفاده از این محصول به صورت دستی و در ماشین لباسشویی صورت میگیرد.
این محصول می‌تواند به چشم ها، پوست و ریه ها آسیب برساند‌. بنابراین استفاده از عینک مناسب، دستکش مناسب و ماسک هنگام استفاده از این محصول فراموش نشود‌.
در رابطه با استفاده از این محصول در ماشین لباسشویی نیز توجه داشته باشید اگر مایع سفید کننده از نوع کلر دار آن می باشد به هیچ وجه لباس های رنگی و سفید را یکجا داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید.
برخی از افراد تصور می کنند ترکیب مایع سفید کننده با جرم گیر، سرکه، الکل و …. می تواند معجزه آسا باشد و هر لکه ای را از بین ببرد. توجه داشته باشید ترکیب مایع سفید کننده با هر نوع ماده دیگری و به خصوص مواد نام برده شده بسیار خطرناک می باشد و می تواند باعث آسیب رساندن به بدن شود.

خلاصه

مایع سفید کننده یکی از برترین محصولات شیمیایی در از بین بردن انواع لکه های سخت میباشد. این محصول در دو نوع کلر دار و بدون کلر تولید می شود که نوع بدون کلر آن با محیط زیست سازگار میباشد. همچنین نکات مهم هنگام استفاده از مایع سفیدکننده را مطرح نمودیم‌. جهت خرید و مشاهده قیمت مایع سفید کننده تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه برای دریافت مشاوره های لازم تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *