قیمت پودر دستی قالیشویی

فرش‌ها یکی از لوازم خانه می‌باشند که به طور مکرر روی آن رفت و آمد می‌شود و یا ممکن است برخی وسایل یا حتی چیزهای دیگر روی آن قرار بگیرند و همین امر باعث آلودگی آنها شود. ما جهت شستشوی فرش معمولاً از شامپو فرش استفاده می‌کنیم اما امروز شرکت‌ها اقدام به تولید نوعی پودر مخصوص قالیشویی نموده‌اند. جهت اطلاع از قیمت پودر دستی درجه یک قالیشویی با ما همراه باشید.

کاربرد پودر دستی قالیشویی

محصولات شوینده

پودر دستی قالیشویی

در فرهنگ ما ایرانی ‌ها فرش جایگاهی به خصوصی دارد و تقریباً نمی‌توان هیچ خانه ای را بدون فرش تصور کرد. استفاده از فرش دلایل به خصوص خود را دارد از جمله اینکه این محصول باعث زیبایی خانه می‌شود و نشستن و قدم گذاشتن روی آن را آسان‌تر می‌کند. همانطور که گفته شد فرش لوازم خانه‌ای می‌باشد که رفت و آمد مکرر روی آن صورت می‌گیرد و یا در تماس با بسیاری چیزها و حتی خود انسان‌ها قرار دارد. بنابراین طبیعی است که فرش‌ها پس از مدتی به دلایلی که مطرح شد تغییر رنگ دهند و یا کثیف شوند. فرش معمولاً بافت حساسی دارد و باید مراقب باشیم که از چه محصولی برای شستشوی آن استفاده می‌کنیم. یکی از محصولاتی که در سال‌های اخیر جهت شستشوی فرش تولید شده است شامپو فرش می‌باشد. شامپو فرش به گونه‌ای تولید شده که به ساخت و بافت فرش آسیبی وارد نکند. در گذشته‌، یعنی تا همین چند سال قبل برخی افراد از پودر دستی برای شستشوی فرش خود استفاده می‌کردند و همین امر تولید کنندگان پودر دستی را به این فکر انداخت که پودری متناسب با ساختار و بافت فرش تولید کنند تا آسیبی به بافت آن وارد نشود. برخی از افراد که تنها به دنبال شستشوی فرش خانه خود هستند نسبت به خرید این محصول به صورت تکی اقدام می‌کند و برخی دیگر که بیشتر به این محصول نیاز دارند همچون قالیشویی‌ ها این محصول را به صورت عمده خریداری می‌کنند‌.

قیمت پودر دستی قالیشویی

ما انسان‌ها در رابطه با خرید محصولات خود همواره به دنبال قیمت آن می‌ باشیم و دوست داریم بدانیم که محصول مورد نظر ما با کیفیت مورد نظری که داریم، چه قیمتی دارد. در رابطه با قیمت پودر دستشویی قالیشویی درجه یک باید گفت خرید عمده این محصول برای افرادی که به این محصول بیشتر از مردم دیگر نیاز دارند باعث خواهد شد تا هم دچار کمبود آن نشوند و هم در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی زیادی گردد. در شرایطی که به دنبال قیمت پودر دستی قالیشویی درجه یک می‌باشید بهتر است برخی نکات را در نظر داشته باشید:
اول اینکه پودر دستی قالیشویی تنها توسط یک شرکت در ایران تولید نمی‌شود و شرکت‌های زیادی هستند که نسبت به تولید پودر دستی قالیشویی اقدام نموده اند‌. همانطور که می‌دانید هر شرکت شرایط مشابهی برای تولید محصول خود ندارد و در نتیجه ممکن است یک محصول از شرکت‌های گوناگون دارای قیمت‌های متفاوتی باشند.
این محصول در سایز ها و بسته بندی های گوناگون تولید می شود و همین امر می‌تواند تفاوت در قیمت‌ها را به دنبال داشته باشد.
مجموعه ستیا صنعت یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش محصولات شوینده و بهداشتی می‌باشد. این مجموعه انواع با توجه ب محصولات شوینده از جمله پودر دستی قالیشویی را با بالاترین کیفیت و نازل ‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌ رساند. جهت خرید پودر دستشویی با بالاترین کیفیت وارد وب سایت مجموعه ستیا صنعت شوید.

خرید پودر دستی درجه یک قالیشویی

محصولات شوینده

پودر دستی قالیشویی

هنگام خرید پودر دستی درجه یک قالیشویی باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. از جمله اینکه این محصول را از کدام برند خریداری می‌کنید. توجه داشته باشید که خرید خودرو را از بهترین برند های ممکن خریداری کنید. این امر باعث خواهد شد تا آسیب به فرش به کمترین حالت خود برسد و یا حتی آسیبی نبیند. از دیگر مواردی که باید به عزت و توجه کافی داشته باشید، قیمت این محصول می‌باشد. پودر دستی قالیشویی را با قیمتی بیشتر از حد معمول آن خریدار نکنید. همچنین توجه داشته باشید که این محصول را از مرکز معتبر پخش و فروش دریافت نمایید. مجموعه ستیا صنعت یکی از این مراکز معتبر می‌باشد که شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید از این مرکز اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مجموعه ستیا صنعت محصولات خود را از بهترین برندهای موجود به فروش می رساند. علاوه بر کیفیت بالا این مجموعه در فروش محصولات خود پایین ‌ترین قیمت ممکن را نیز در نظر دارد.

مشتریان خرید پودر قالیشویی با بهترین قیمت

نیاز بازار به انواع پودر دستی موجب گردیده که تولیدکنندگان پودر دستی و مواد شوینده پودر مخصوص قالیشویی را در تولیدات خود بگنجانند. امروزه پودرها در انواع مختلفی تولید میگردد و همچنین از لحاظ کیفیت و لکه بری در انواع مختلف میباشند و هر کدام از انواع پودرها مشتریان مخصوص به خود را دارند.

در حالت کلی مشتریان خرید پودر قالیشویی در دو دسته اند:

  • مشتریان خانگی: این مشتریان، مشتریان مشتریان دسته اول میباشند برای شستشو فرش و موکت از پودر قالیشویی استفاده مینمایند. درواقع این افراد فرش و موکت خود را در منزل شستشو مینمایند و حجم خرید محدودی دارند. میزان خرید این دسته از مشتریان حجم پایین و معمولا در بسته های 500 گرمی میباشد.
  • مراکز قالیشویی: یا همان مراکز شستشوی صنعتی قالی که دسته دوم مشتریان میباشند. در قالیشویی ها روزانه حجم زیادی قالی شسته میشود و تحویل خریداران داده میشود. مصرف روزانه پودر قالیشویی در قالیشویی بسیار بالاست و طبیعی است که این مراکز پودر باکیفیت قالیشویی را به صورت فله و مستقیم از تولیدکننده تهیه مینمانید با این روش خرید علاوه براینکه خریدی بدون واسطه در واقع کف قیمت داشته اند هزینه بسته بندی نیز کمتر میگردد

پودر قالیشویی با بالاترین کیفیت

پودر درجه یک قالیشویی

توجه داشته باشید که بافت فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای حساسیت بسیار زیادی است. به عبارتی برای شستشوی فرش باید محصولی را انتخاب کنید که کمترین آسیب را ایجاد کند. با توجه به این گفته ها می‌توان نتیجه گرفت که از جستجوی این محصول دستی معمولی به شدت خودداری کردند تا هیچ آسیبی به بافت حساس فرش وارد نگردد. از جمله محصولاتی که برای شستشوی فرش استفاده می‌شود میتوان به شامپو فرش و پودر دستی قالیشویی اشاره کرد. این محصولات به گونه‌ای ساخته شده‌اند که با بافت حساس فرش مطابقت داشته و از وارد شدن هرگونه آسیب به آنها جلوگیری می‌نماید. جهت خرید پودر قالیشویی دستی به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید.

خلاصه

پودر دستشویی قالیشویی از جمله محصولات می‌باشد که اخیرا توسط برخی شرکت‌ها تولید شده است و از آن جهت شستشوی انواع قالی ها استفاده می‌شود. این پودر مطابق با بافت فرش تولید شده است تا از وارد شدن آسیب های احتمالی به آن جلوگیری کند. افرادی که به دنبال خرید پودر دستی قالیشویی هستند به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول تنها برای شستشوی فرش یا قالی خانه خود از این محصول استفاده می‌کنند و در نهایت به دنبال خرید تک این محصول هستند. دسته دوم افرادی می‌باشند که نیاز به این محصول در آنها بیشتر است. به طور مثال افرادی که در قالیشویی کار می‌کنند. برای افرادی که صاحبان قالیشویی ها هستند بهتر است که پودر دستی به صورت عمده خریداری گردد. این افراد می‌توانند با خرید عمده این محصول علاوه بر صرفه جویی در زمان و پول خود، کاری کنند تا کمتر دچار کمبود این محصول شوند. مجموعه ستیا صنعت از جملهg مراکزی می‌باشد که این محصول را با پایین‌ ترین قیمت ممکن به فروش می‌ رساند و شما می‌توانید جهت خرید آن به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *